مردان ازکدام رفتار زناشویی همسرخود بیزارند؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

taknaz.ir at site

 

خانمهای عزیز از نحسی این ۱۶ عمل بپرهیزید، زیرا عواقبش در نهایت گریبان گیر خودتان خواهد شد

۱- زنهایی که به گونه ای رفتار میکنند که گویی از رابطه زناشویی خوششان نمی آید.

۲- زنهایی که هیچ وقت شروع کننده نیستند.

۳- زنهایی که نسبت به بدن مردها شناخت کافی ندارند.

۴- زنهایی که بار رسیدن به اوج نقطه جنسی را به مرد شان واگذار میکنند.

۵- زنهایی که در رخت خواب رفتار تند و پرخاشگرانه میکنند.

۶- زنهایی که مثل جسد در رختخواب بی حرکت و بی عکس العمل میباشند.

۷- زن هایی که در رختخواب زیاد حرف میزنند.

۸- زنهایی که مراقب بهداشت و زیبایی خود نیستند .

۹- زنهایی که خودشان از ظاهر و قیافه خود خوششان نمی آید و مرتبا خودشان را پایین می آورند و تحقیر میکنند .

۱۰- زنهایی که بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خودشان حساس اند.

۱۱- زنهایی که بیش از حد جدی هستند.

۱۲- زنهایی که بیش از حد به مردشان وابسته هستند.

۱۳- زنهای احمق و سطحی

۱۴- زنهایی که فقط به وضع مالی و اقتصادی مرد اهمیت میدهند.

۱۵- زن هایی که مدام از نامزد یا همسر قبلی شان صحبت میکنند.

۱۶- زن هایی که لباس زیر کهنه زشت میپوشند.

 



نقاشی های زیبا از چهره با مداد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 http://www.taknaz.ir/ax1/171/8.jpg



آیا شکم چاق و بزرگی دارید؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 آیا شکم چاق و بزرگی دارید؟

چاقی شكمی خطری جدی برای بیماران قلبی
كارشناسان می‌گویند نكته مهم پراكندگی چربی‌ها در بدن است و پزشكان باید این اندازه گیری‌ها را برای همه بیماران قلبی انجام دهند تا این بیماران خطرات مربوطه را كاهش دهند.
خطر مرگ در افراد دارای بیماری‌های قلبی كه در ناحیه كمر دارای چربی هستند افزایش می‌یابد.تحقیقات پژوهشگران آمریكایی بر روی 15 هزار و923 بیمار نشان داد كه این امر حتی بر افرادی كه دارای وزن متعادل هستند نیز تأثیرگذار است.
محققان كلینیك مایو به اندازه‌گیری قطر باسن و كمر و ارزیابی چربی این نواحی پرداخته و به این نتیجه رسیدند كه احتمال مرگ برای افرادی كه در این نواحی چربی زیاد دارند در برابر افرادی كه كمر لاغر دارند 75 درصد بیشتر است.

به نوشته بی بی سی حتی بیمارانی با وزن متعادل و BMI (اندازه گیری وزن نسبت به قد) معادل 50 تا 25 نیز اگر در این نواحی چربی داشته باشند خطر مرگ آنها افزایش می یابد.



عکس هایی بسیار کمیاب و دیدنی از معشوقه هیتلر
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

عکس هایی بسیار کمیاب و دیدنی از معشوقه هیتلر
اخیرا مجله‌ی لایف عکس‌هایی را از اوا براون، معشوقه‌ی هیتلر، منتشر کرد. با هم به بخشی از این عکس‌ها نگاهی می‌اندازیم.
 عکس هایی بسیار کم‌یاب از معشوقه هیتلر که ندیده اید / www.irannaz.com
اوا براون دومین دختر از یک خانواده‌ی کاتولیک باواریایی در سن ۱۷ سالگی مدل عکاسی در استودیوی مونیخ متعلق به هافمن (سمت چپ در تصویر بالا) شد که در واقع این استودیو عکاس رسمی رایش بود. اوا، به واسطه‌ی کارش با مردی مسن با «سیبیل خنده دار» که نامش هیتلر بود دیدار کرد. تصویر بالا، هافمن، اوا براون و هیتلر را در اقامتگاه هیتلر در باواریا نشان می‌دهد.


عاشقانه ترین جای کره خاکی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 جزیره گالشنژاک که در کانال پشمن (در نزدیکی شهر تورانژ کرواسی) واقع شده، یکی از معدود عوارض طبیعی زمین به شکل قلب است. این جزیره امروزه به جزیره عشق یا جزیره عشاق معروف شده است.

به گزارش نیوساینتیست، این جزیره در مختصات ۴۳٫۹۷۸ درجه شمالی و ۱۵٫۲۵ درجه شرقی واقع شده و قطر آن ۵۰۰ متر و طول ساحل آن ۱٫۵۵ کیلومتر است و بلندترین بخش آن ۳۶ متر از سطح آب ارتفاع دارد.


شکل خاص جزیره عشاق را نخستین بار دریانورد مورد علاقه ناپلئون به نام شارل فرانسیس بوتمپ-بوپره در قرن نوزدهم به روی نقشه آورد، اما پس از آن‌که تصاویر بهتری از آن در فوریه ۲۰۰۹ / بهمن ۱۳۸۷ به وسیله گوگل‌مپ تهیه شد، به شهرت جهانی رسید.

این تصویر را ابزار پیشرفته رادیومتری نور مریی و فروسرخ مستقر بر ماهواره پیشرفته رصد خشکی، ALOS متعلق به آژانس فضایی اروپا تهیه کرده است.



تنها مرجع تقلیدی که در فیس بوک صفحه دار است
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 گفته می شود به رغم اینکه وی اکنون تنها مرجع تقلیدی است که در facebook صفحه دارد، اولین مرجع تقلیدی نیز به شمار می رود که در این سایت اجتماعی دارای صفحه می شود.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از شیعه آنلاین، بررسی های انجام شده خبرنگار ما حاکی از آن است که در حال حاضر تنها مرجع تقلیدی که در سایت اجتماعی facebook صفحه دارد، حضرت آیت الله سید محمدتقی مدرسی است.

 

گفته می شود به رغم اینکه وی اکنون تنها مرجع تقلیدی است که در facebook صفحه دارد، اولین مرجع تقلیدی نیز به شمار می رود که در این سایت اجتماعی دارای صفحه می شود.

ناگفته نماند بر خلاف بیشتر اعضای سایت facebook که صفحه شخصی خود را خودشان راه اندازی و اداره می کنند، اما صفحه حضرت آیت الله مدرسی توسط اطرافیان و هواداران ایشان راه اندازی شده و به انتشار اخبار، سخنرانی و مطالب مربوط و مرتبط با وی می پردازد.

قابل ذکر است حضرت آیت الله مدرسی از مراجع تقلیدی است که در شهر مقدس کربلای معلا اقامت دارد و افرادی بوده که در دوران رژیم بعث سابق عراق، حدود سه دهه میهمان جمهوری اسلامی ایران بود. وی هر سال ماه رمضان را به ایران سفر می کند و در کشورمان می گذراند و در طول ماه مبارک رمضان هر شب مجلس تفسیر قرآن کریم در دفتر خود واقع در تهران، خیابان ری، کوچه امامزاده یحیی (ع) برگزار می کند.



بزرگترین فروشگاه دنیا در شیراز
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

این فروشگاه یک مجموعه کرفور خواهد داشت، ، ۶ سینما با ظرفیت ۲۴۰ صدنلی ، یک پارک داخلی ، یک قسمت مخصوص بازی های ویدیویی- بولینک و یک تالار و سه طبق بیلیارد. و پارکینگی با ظرفیت ۵۰۰ ماشین. 

 

رویال استار اینترنشنال که پایگاه اصلی آن در دبی است، اعلام کرد که بازار خرید در شیراز را به ارزش ۸۳۰ میلیون دلار به اتمام رسانده است.

این مجموعه فروشگاه از نظر تعداد مغازه ها بزرگ ترین در جهان خواهد بود.

گفتنی است در ماه سپیتامبر، ۲۵۰۰ مغازه آماده اجاره خواهد بود.

این مجموعه همچنین چهارمین فروشگاه بزرگ جهان از نظر مساحت می باشد که مساحت ان ۴۲۰ هزار متر مربع است.

f6567ddaf5ef1f19f9b3ee33367988fe شیراز محل ساخت بزرگترین فروشگاه دنیا+تصویر

رویال استار اعلام کرد که این فروشگاه یک مجموعه کرفور خواهد داشت، ، ۶ سینما با ظرفیت ۲۴۰ صندلی ، یک پارک داخلی ، یک قسمت مخصوص بازی های ویدیویی- بولینگ و یک تالار و سه طبقه بیلیارد و پارکینگی با ظرفیت ۵۰۰ ماشین.

حمزه ابو زند گفت: ما در حال تصمیم گیری در مورد ساخت یک فروشگاه بزرگ در تهران هستیم. زمین و طراحی این مجموعه در مراحله پایان است.

ابوزند که یکی از مدیران رویال استار می باشد در مورد انتخاب کشور ایران می گوید: ما به این قضیه از دید سیاسی نگاه نمی کنیم. بلکه دید ما اقتصادی و تجاری است. چشم اندازها نشان می دهد که اقتصاد ایران بهتر و قوی تر می شود و در حال درامد زایی برای جمعیتش است.



آخرین نوشته های بن لادن هم پیدا شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 ست خط اسامه بن لادن که در پشت دیوار خانه اش در ابوت آباد پاکستان پنهان کرده بود.

این دست خط به همراه وسایل دیگری پشت دیوار پنهان شده بود که توسط نیروهای آمریکایی کشف شده است. 

 

به گزارش بی بی سی طی بررسی های انجام شده به نظر میرسد که این نوشته ها برای سخنرانی جدید وی بوده است.

دست خط بن لادن

 



احتمال خیانـت شــوهرتــان را تخمیــن بزنیـد!
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 بعضی وقت‌ها، زمانی که زندگی سخت می‌شود، پای نفر سومی برای باز‌کردن گره این سختی‌ها به میان می‌آید. این دلیلی است که اغلب مردهایی که به همسرشان خیانت می‌کنند، برای این موضوع مطرح می‌کنند.

بعضی وقت‌ها، زمانی که زندگی سخت می‌شود، پای نفر سومی برای باز‌کردن گره این سختی‌ها به میان می‌آید. این دلیلی است که اغلب مردهایی که به همسرشان خیانت می‌کنند، برای این موضوع مطرح می‌کنند. اما این موضوع چه دلایل دیگری می‌تواند داشته باشد؟ چه چیزی مردها را به سمت رابطه‌ای خارج از محدوده سوق می‌دهد؟ آشنایی اتفاقی و ناخواسته با یک آدم تازه؟ احساس تنهایی که حتی بعد از ازدواج هم از بین نمی‌رود؟ بله؛ همه اینها می‌تواند دلایلی باشد که اغلب از زبان مرد‌ها مطرح می‌شود. اما اگر شما قصد دارید پیش از وقوع حادثه زندگی‌تان را سامان دهید یا اینکه مطمئن شوید که ازدواج شما چقدر به این اتفاق نزدیک است، بهتر است با برخی دلایل دیگر این موضوع هم آشنا شوید. زندگی شما چند مورد از موارد زیر را در خود دارد و شما چقدر در معرض خطر از دست دادن این ازدواج هستید؟

هشدار اول

می‌خواستم تلافی کنم

«اولین باری که به همسرم خیانت کردم، زمانی بود که در تلفن همراهش پیامکی از طرف نامزد سابقش دیدم؛ گرچه این یک پیامک عمومی و معمولی بود و هیچ بویی از خیانت در آن دیده نمی‌شد اما آنقدر مرا آزار داد که فکر کردم برای آرام ماندن راهی به‌جز تلافی ندارم.»



تولید گوشت مصنوعی با مدفوع انسان توسط ژاپنی ها
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

ساخت گوشت مصنوعی با مدفوع انسان توسط ژاپنی ها !!! + عکس 

 

همان طور که می دانید بحران غذا در دنیا همواره مشکلی بزرگ بوده که سالانه هزاران قربانی می گیرد. اما پرفسور Ikeda توانسته با آخرین کشفش گامی بزرگ (از دید خودش) برای مقابله با آن بردارد. پرفسور Ikeda دانشمند ژاپنی در آزمایشگاهی در شهر اوکایاما توانسته با استفاده از پروتئین های مدفوع انسان، گوشت مصنوعی بسازد که شباهت بسیاری با گوشت طبیعی دارد!

این محقق ژاپنی به دعوت یکی از مراکز تحقیقاتی ژاپن تصمیم می گیرد روی فاضلاب های شهر توکیو مطالعاتی را آغاز کند تا به راه های تصفیه و حداکثر استفاده از این مواد پی ببرد او در این بررسی به موضوع بسیار جالبی دست می یابد: “فاضلاب های شهر پر است از پروتئینی که می تواند غذای میلیون ها انسان را تامین کند!”

فاضلاب ها دارای درصد بسیار بالایی از پروتئین هستند، البته از لحاظ باکتری هم غنی شده محسوب می شوند ولی باید بدانید این میکروارگانیسم ها بی ضرر هستند زیرا طی فرایند گرما از بین خواهند رفت.

گوشت فاضلاب، قابل رقابت با بهترین گوشت های دنیاست و طعمی مثل سویا دارد به طوری که از نظر ارزش غذایی شامل ۶۳ درصد پروتئین ، ۲۵ درصد کربوهیدرات ها ، چربی ۳ درصد و ۹ درصد مواد معدنی است.

با همه این توضیحات پرفسور خود اذعان دارد که اکثر مردم رغبتی به استفاده از این نوع گوشت نخواهند داشت آن هم در شرایطی که قیمت این نوع گوشت ۱۰ برابر بیشتر از گوشت معمولی خواهد بود (خدا رو شکر یک لحظه ترسیدم فرمولش توسط چینی ها دزدیده شه اونوقت یک کهکشان مشکل غذاییش حل می شد)، البته در صورتی که به تولید انبوه برسد قطعا شرایط رقابت با گوشت طبیعی را خواهد یافت!



رسوا کردن انسان های شرور به وسیله کلاغ ها
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 گر تاكنون نسبت به قارقار كردن كلاغ‌ها در برابر خطر احتمالي، كنجكاو بوده‌ايد، دانستن اين مطلب جالب است كه آنها به تقليد از والدين و همنوعان خود نسبت به افراد خطرناك واكنش نشان مي‌دهند.
 

به گزارش ايسنا، محققان دانشگاه واشنگتن، پنج سال پيش دريافتند كه كلاغ‌ها از قابليت تشخيص انسان‌هاي خطرناك برخوردارند.

 

محققان در تحقيقات خود با نقابي شبيه انسان‌هاي غارنشين، كلاغ‌هاي آمريكايي را در تله انداختند. اين كلاغ‌ها سپس تمام افرادي را كه با اين شمايل مي ديدند، دنبال كرده و به شدت قارقار مي‌كردند، اما در برابر انسان‌هاي عادي رفتاري آرام داشتند.

 

از آن به بعد اين محققان به بررسي واكنش كلاغ‌ها به نقاب‌ها پرداختند. دو هفته بعد از اين جريان، 26 درصد كلاغ‌ها با افراد نقاب‌دار با شدت برخورد كرده و در مدتي حدود دو سال و هفت ماه بعد اين ميزان به 66 درصد رسيد. در سال پنجم اين تعداد بيشتر شده و حتي از محدوده تحقيق به خارج درز كرده بود.

 

اين در حالي است كه به گفته محققان، كلاغ‌هاي جوان نيز كه در زمان وقوع حادثه اصلي به دنيا نيامده بودند نيز با كپي برداري از رفتار والدين خود با افراد نقابدار با شدت برخورد مي‌كردند.

 

كلاغ‌ها از دو شيوه عمده يادگيري برخوردارند. آنها يا از تجربيات شخصي خود و يا با مشاهده ديگران به يادگيري در مورد مسائل از جمله خطرات جديد مي‌پردازند.

 


اسم های عجیب و باورنکردنی در ایران
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 حتما شده شما هم اسم هایی به گوشتون بخوره که از تعجب شاخ در بیارید. اینجا تعدادی از همین اسم ها رو با ذکر آدرس درج کردیم. اسم هایی مثل روسپی ، سید گرگ الله و ….

 

مشرق: «عجیب ترین نام های ایرانی» کوششی است از خلاصه ی تحقیقات مرکز آمار ایران در خصوص نام های نامتعارف و عجیب و غریب ایرانیان.

آنچه که در این نوشتار کوتاه بدان پرداخته می شود.



این هم پرنده اسکل
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 این هم پرنده اسکل

 

 

www.yakobb.mihanblog.com
حتما ادامه مطلب رو ببینین



مچ گیری افشین قطبی از سوی صدا و سیما
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 آخرین نیوز: در حالی که همگان مطلع هستند، افشین قطبی بچه شیراز است و به قول خودش در گفت و گو با بی بی سی فارسی، از این شهر راهی شیراز شده اند، امروز شبکه پنج برنامه ای ضبط شده در خصوص تهران قدیم پخش کرد که قطبی در اظهارات جالب و با اعتماد به نفسی خاص خود را بچه تهران خواند که در دوران بچگی اش در زمین های خاکی تهران فوتبال بازی می کرده است! او با بیان این مطلب رکورد خالی بندی را شکست.

 


سوتی جدید از سوی سریال ستایش
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 



مقایسه حجاب بازیگران در فیلم و خارج از فیلم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 



چندین اس ام اس جدید در رابطه با موارد زناشویی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 تنها انتقامی که می توانی از کسی که زنتان را از چنگ شما


در آورده است بگیری آن است که وی را وادار کنی او را نگاه دارد !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

راز زندگی مشترک طولانی:

هر هفته به یک رستوران زیبا رفته و در زیر نور شمع، شام شاعرانه ایی را صرف نمایید.

البته جدا از هم.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چون دو سال است ازدواج کردم، دیگر از تروریست ها وحشتی ندارم.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

من در ازدواج شانسی نداشته ام، اولی مرا ول کرد و رفت، و دومی این کار را نکرد.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

اگر زندگی زناشویت را می خواهی نگاه داری باید در زمانی که

اشتباه کردی اعتراف کرده و در غیر این صورت ساکت باشی !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


تأخیر پیمانكار در تحویل پناهگاه ببرها به محیط زیست جریمه دارد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 طی امروز و فردا باید پناهگاه حیات وحش میانكاله تحویل سازمان حفاظت محیط زیست داده شود تا هر چه سریعتر ببرهای وارداتی از روس ها تحویل گرفته شوند؛ در غیر این صورت به ازای هر روز تأخیر پیمانكار جریمه می شود. 
به گزارش خبرنگار جامعه فارس، احیای "ببر مازندران " همچنان در انتظار آماده شدن "میانكاله " است. پناهگاه حیات وحش میانكاله محلی است كه برای زندگی ببرهای وارداتی در نظر گرفته شده است. 
در حالی كه ببر ماده همچنان در در پشت قفس های آهنین پارك ارم برای عزیمت به میانكاله لحظه شماری می كند، توله ببرهای وارداتی نیز در سرزمین برف و سرما در تب و تاب آمدن به ایران هستند. 
طبق قرارداد منعقد شده، پناهگاه حیات وحش میانكاله باید ظرف امروز و فردا تحویل سازمان حفاظت محیط زیست داده شود تا پس از آن ببر ماده را راهی این سرزمین كنند



نکته های جالب و خواندنی در مورد جن
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 ۱- جن جانوریست دارای شعور؛ و فیزیکی غیر ارگانیک ؛ که از لحاظ شان وجودی ؛ از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد .در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یا jinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که؛ پوشیده شده ؛ و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.

۲- خصوصیات فیزیکی جن از دید انسان؛ اعجاب آور است. عنصر اصلی وجودی جن آتش است وبه علت نداشتن عنصر خاک ؛در وجودش مانند بارباپاپا ؛می تواند به هر شکل و اندازه ای تبدیل شود. و بسیاری از چیزها را در یک آن ؛جا به جا کند .همچنین سرعت نقل مکان بسیار بالایی دارد. می تواند مثلا ظرف ۵ دقیقه فاصله بین لاهور و تهران را طی کرده و برگردد…

۳- جن ابزار ساز نیست ؛ وبه علت خصوصیات فیزیکی منحصر بفرد ؛قادر است در هر مکان و شرایطی زندگی کند ؛وبرای همین به خانه و مسکن نیازی ندارد. زیرا سرما و گرما و باد و بوران بر او کارگر نیست .جن به وسایل حمل و نقل بی نیاز است ؛ و از اینجا می توان فهمید که جن ها دارای صنعت و تکنولوژی نیستند ؛ و شهر و کاشانه ای ندارند مکان معمول زندگی آنها کوه وجنگل و دشت است.

۴- جن مانند همه جانداران غذا مصرف می کند . اما به مقداری بسیار کمتر از انسان.

۵-جن ها مثل انسان جنسیت ونر یا ماده دارند . تولید مثل می کنند و تشکیل خانواده می دهند ؛ و به صورت جماعت زندگی می کنند و جامعه ندارند.

۶- جن نسبت به انسان زیاد عمر می کند . حدود ۱۰۰۰ سال به بالا .جن هایی که در سوره ی جن از آنها نام برده شده ؛ که وقتی اولین بار آیات قرآن را شنیدند ؛ از شدت ازدحام داشتند بر سر هم خراب می شدند ؛ احتمالا هنوز زنده اند . جن ها مانند انسان داناونادان ؛ .فرمانده و فرمانبردار ؛ ارباب و بنده ؛ کافر و متدین ؛ شفیق و شرور دارند.وقتی که مردند از بین میروند و نیازی به قبر و گورستان ندارند.

۷- جن دارای عقل است . اما نه عقل ابزار ساز و عقل فلسفی و خلاقیت هنری .عقل جن به معنای قوه ی ارزیابی امور روزمره یا همان عقل معاش ؛ و قوه تشخیص است ؛ به اضافه هوشی سرشار ؛ اعم از قدرت خواندن فکر و جستجو و یافتن گذشته و آینده.

۸- جن ها مانند انسان نامگذاری می شوند ؛ و دارای اسم و رسم و شهرت هستند دارای زبان خاص ؛ و قوه تکلم هستند و قادر به فهم زبان آدمیان.

۹- معروف ترین جن ؛ ابلیس ؛ یا همان شیطان نام دارد ؛ که وصف حال او را شنیده اید ؛ که چون بسیار در قرب به حق کوشید به جایگاه فرشته های مقرب رسید ؛ اما چون حاضر به سجده بر انسان ؛ یعنی شریک قرار دادن بر خدا نشد از درگاه رانده شد.

۱۰- جن در شرایطی قادر به تسخیر انسان ؛ و انسان در شرایطی ؛ قادر به تسخیر جن است . انسان مسخر شده را مجنون؛ یا دیوانه ؛یا دیو زده ؛ و جن تسخیر شده را ؛موکل می نامند. گویند خود جنیان بر سه قسمند: دیو.؛جن وپری ؛که از لحاظ مکانی ؛ مادون فرشته هستند.

۱۱- جن می تواند در مواردی تربیت شده ؛ به انسان خدمت کند. چنین سنتی در میان جنگیران ایران و پاکستان وهند وجود دارد . اما به طور کل ؛ نه بودا ؛ نه دالای لاما ؛ نه اولیا الله ؛ و نه عرفا و نه پیامبران هیچکدام ؛به مدد خواستن از موجوداتی که مثل انسان ؛خطا و اشتباه و گناه می کنند ؛توصیه نکرده اند اما همگی؛ وجود آنها را تایید کرده اند .

۱۲- جنیان مانند امواج رادیویی و ماهواره ای ؛با ما هستند ظاهر نمی شوند ؛اما حاضرمی شوند و بعضی از انها ؛درخانه ها و بدن شخصیت های ضعیف ؛رفت و آمد می کنند. یکی از راه های دور کردن جنهای مزاحم ؛خواندن و آویختن ۴ آیه از قران است ؛ که با قل شروع می شوند . و بسیاری ادعیه ؛که درکتب مختلف وجود دارند.اماراه دورکردن انسان شرورچیست!؟

۱۳- جن ها ؛ بعضی از ما را؛ به شکل همزاد و غیر همزاد دوست دارند؛ کمکمان می کنند ؛همینطور جواهرات و اشیای قیمتی ما ؛ازجمله انگشترهایی با نگین سنگ (مخصوصا عقیق)را بسیار دوست دارند (ومخصوصا اگر بر آن آیات و اوراد حک شده باشند) .اگر دوستمان داشته باشندو سخنی باماداشته باشند ؛بیشتربه خوابمان می ایند و دلسوزی خود را اعلام می کنند .خیلی ازآنها خدمتگذار ارواح اولیا هستند و دست ماراگرفته اندو خیلی ها هم به کرداراکثرآدمیان اهل شیطنت.بیشتر آنها بی ضررند و مثل ما گرفتار این دنیا و درگیر و دار تقدیر خویشند.

۱۴- اما آنان که ماورای طبیعت ؛ و موجوداتش را باور ندارند؛ چند دسته اند :کسانی که انچه که نمی بینند را باور ندارند . اینها معمولا فقط آنتی تزقصه های جن وپری مادربزرگ ها هستند؛ که حتی زحمت دانستن کوچک ترین اطلاعاتی جز نقد داستان گرمابه های تاریک وکوتوله های پاسمی و عروسی جن ها رابه خودشان نداده اند. این تیپ آدمها از ۷ سالگی که مادر بزرگه داستان های جن وپری را برای ترساندن و خواب کردنشان تعریف می کرده ؛هنوز زیر لحاف هستند.و یا اینکه هارد دیسک کوچکشان از مسئله پر شده و دیگر تاب و یارای درک و پذیرش راز را ندارند.مثل من چهارتا کتاب خوانده اند و تمام ماجرا را در همان چهارتا دیده اند.و گروهی که پوچ یا ابسورد هستند: کسانی که خویش را منکرند چه رسد به ماورای خویش . و گروه آخر کسانی که جنها ؛ دستشان می اندازند و در مجالس احضار ارواح ؛در نقش یک روح برایشان شیرین کاری می کنند ؛تا فردا در مدح روح ؛کتاب چاپ کنند و جایزه بگیرند.

جن برای انسان ؛ از انسان خطرناک تر نیست . همانطور که انسان برای کوسه ؛ از کوسه خطرناک تر است!(در تاریخ بشر حتی یک مورد مرگ انسان به دست جن گزارش نشده در حالی که فقط در دوره حکومت استالین ۳۵ میلیون روس به قتل رسیدند آمار کشتار جنگ های مذهبی صلیبی و جنگ های جهانی و قومی و قبیله ای پیش کش) در حقیقت هیچ چیز ؛ هراس ناک تر و هوس ناک تر از انسان نیست ؛ که به قول توماس هابز :انسان گرگ انسان است.

۱۵- در کل؛ و بدون در نظر گرفتن موارد خاص ؛ آنها به ما کاری ندارند .ماهم به آنها کاری نداریم . ازدود و دم و سر و صداهای شهر و بوی فاضلاب و …… فراریند .مثل ما کار و مکافات دارند. و دست آخر اینکه ؛به عقیده من: با تمام این اوصاف ؛تفاوت اساسی با ما ندارند زیرا که : آنها هم رنج می کشند.
_________________
اگرگیاهان یقین دارند که بهار خواهد آمد چرا ما انسان ها باور نداریم که روزی خواهیم توانست به هر آنچه می خوا هیم دست یا بیم ؟



ترسناکترین ترن های هوایی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 
White Cyclone is a wooden roller coaster at Nagashima Spa Land in Mie Prefecture, Japan. At 1,700 meters in length, White Cyclone is the fourth longest wooden roller coaster in the world, and is the longest wooden roller coaster outside of the United States. Despite its length, White Cyclone is still considerably shorter than the 2,479 meter Steel Dragon 2000, the world’s longest steel roller coaster, which is also at Nagashima Spa Land. In addition to being the fourth longest wooden roller coaster, White Cyclone is the ninth tallest wooden roller coaster in the world, and the third tallest wooden roller coaster outside the United States.A single ride on the White Cyclone costs 1,000 yen, and the ride is restricted to those individuals above 4 feet, 3 inches in height; and those individuals under 54 years of age.


دردسر سازترین عکس دنیای فوتبال در سال 2011
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

ستاره آلمانی رئال مادرید در تصویر منتشر شده‌ای، در حال کشیدن سیگار است و این برخلاف ادعای بازیکن در قرارداد منعقد شده است.
فارس: به نقل از اسپورت کاتالونیا نوشت: مسعود اوزیل که در قرارداد خود با رئال مادرید قسمت مربوط به استعمال دخانیات را خالی گذاشته و ادعا کرده هرگز در عمرش سیگار نکشیده با توجه به تصویر منتشر شده از او در یک سایت آلمانی باید به رئال مادرید پاسخ بدهد.

 

 


عکسی که یک فوتبالیست را به دردسر انداخت! +(تصویر)

بازیکنانی که در تعطیلات و فصول نقل و انتقالات اسپانیا مرتکب خطاهای تعریف شده در اساسنامه باشگاه‌ها از قبیل استعمال دخانیات، شرب مشروبات الکلی و حضور در باشگاه‌های شبانه می‌شوند باید جریمه سنگینی پرداخت کنند.

شاید رضا فاضلی مدیربرنامه اوزیل بتواند این دردسر پیش آمده که در سایت‌های کاتالونیایی به شدت به آن پرداخته شده را از بین ببرد.



در مورد برمودای ایران چه میدانید؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

برنا:تا به حال چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟ شاید این اعتقاد قدیمی ها به این دلیل باشد که در گذشته افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت سفر به این کویر راهی آن شده اند و هرگز بازنگشته اند.

کویر« ریگ جن» از صعب العبورترین نواحی دنیا، منطقه کویری و پر از تپه های شنی و باتلاق های نمکی است. مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است. در قدیم کاروان ها و مسافران هرگز از این کویر عبور نمی کردند. در حال حاضر در این منطق هیچ علایمی از حیات دیده نمی شود.

کویر «ریگ جن» در جنوب غربی و غرب دشت کویر، جنوب سمنان، جنوب شرق گرمسار، شرق منطقه حفاظت شده کویر، شمال انارک و غرب جندق قرار گرفته است و وسعتی برابر با ۳۸۰۰ کیلومتر مربع دارد. هیچ گونه چشمه یا چاه آبی در این منطقه وجود ندارد. در بیشتر نقشه ها نامی از این منطقه نبرده شده است.تنها دو کویر شناس اروپایی در گذشته در سفرنامه های خود به وجود چنین کویری در ایران اشاره ای کرده اند.

قدیمی ها معتقد بودند، این سرزمین نفرین شده و پایگاه شیطان ها و ارواح پلید است. مردمی که در اطراف این کویر زندگی می کنند بر همین باور هستند.این مردم محلی می گویند هر کسی که وارد این سرزمین شده زنده نمانده و ناپدید شده است.بعضی ها می گویند شاید این افراد درون باتلاق های نمکی گرفتار شده یا از تشنگی تلف شده اند.

” اسون هیدن ” کویرنورد معروف در سفر خود در سال ۱۹۰۰ به ایران از سفر به این ناحیه اجتناب کرد.” آلفرنس گابریل ” توانست در سال ۱۹۳۰ از عرض آن عبور کند. علی پارسا، فارغ التحصیل علوم رایانه از دانشگاه صنعتی شریف همراه با گروهش توانست از طول این کویر چند بار عبور کند.

این منطقه بدون هرگونه پوشش گیاهی و جانوری است و تا به حال گزارشی درباره حیوانات احتمالی که امکان زندگی شان در این منطقه وجود دارد ارایه نشده است.

kogct7ekkf2heioyecp3.jpg

ریگ جن را مثلث برمودای ایران هم می نامند. شنزارهای گسترده این منطقه و باتلاق های این منطقه هر انسانی را به وحشت می اندازند. اگر کسی به این منطقه سفر کند گرفتار گل و لجن های بیابان شده و به کسانی می پیوندد که در این بیابان ناپدید شده یا جام خود را از دست داده اند.

s1wb4q7zky6a1gb92dlq.jpg
با وجود اینکه محققان و کویرنوردانی توانسته اند از این منطقه عبور کنند اما هنوز هم مردم محلی معتقدند این سرزمین نفرین شده است و هر کسی پا به این سرزمین بگذارد گرفتار شیاطین و ارواح می شود و دیگر هرگز از آن باز نمی گردد


لیلا حاتمی در یکی از شبکه های فرانسوی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 15.jpg (520×270)



عجیب ترین سواری ها
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 Iran Eshgh Group !



چگونه عکس های یادگاری دیگران را خراب کنیم؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 



معرفی 10 فیلم برتری که با دیدنشان پریشان خواهید شد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 «آغاز خلقت» آخرین فیلم کریستوفر نولان یکی از فیلم‌های اکران تابستان امسال بود که توانست با اختلاف زیاد گوی سبقت را از دیگر رقبایش بگیرد. یک فیلم پیچیده که سینماها را تسخیر کرد. برای اینکه ذهن مخاطبان برای رویارویی با «آغاز خلقت» آماده شود، ‌تایمز فهرستی ارائه کرده از فیلم‌هایی که در تاریخ سینما ذهن مخاطب را به چالش کشیده‌اند.

 
سال گذشته در مارین باد
مرد بی‌نام و نشان از زن بی‌نام می‌پرسد: «ما یکدیگر را سال گذشته در مارین باد ملاقات نکردیم؟»با همین دیالوگ یکی از گیج‌کننده‌ترین (و مخرب‌ترین) فیلم‌هایی که در تاریخ سینما ساخته شده‌اند، آغاز می‌شود.
دو نفر در یک کاخ فرانسوی نشان داده می‌شوند. یکی می‌گوید که آنها یکدیگر را می‌شناسند. دیگری معتقد است که غریبه‌اند. آنها در طول فیلم دائم می‌آیند و می‌روند و در همین حین دوربین آلن رنه هم در کریدورهای کاخ شبح‌وار می‌گردد. صدای ارگ هم مانند انفجار، روی صحنه‌هایی که اصلا انتظارش را ندارید شنیده می‌شود. آدم‌هایی با لباس‌های فاخر در زیر نور خورشید در باغ ایستاده‌اند. آنها نقش سایه‌ها را بازی می‌کنند و درخت‌های مثلثی شکل آنها را احاطه کرده‌اند.
به‌نظر می‌رسد که هیچ طرح داستانی وجود ندارد. همه چیز مثل یک رویاست. واقعا این فیلم درباره چیست؟


زنده شدن مرد 84 ساله پس از 5 روز
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 من برای انجام یک سفر از محل سکونتم خارج شدم، اما متاسفانه در بیابان‌ها گیرافتاده و به مدت پنج روز جز آب محفظه برف پاک کن خودرویم چیزی برای خوردن نداشتم حتی موبایلم هم آنتن نمی‌داد و در نهایت باطری آن تمام شد.

رسانه‌های آمریکا از نجات معجزه‌آسای یک مرد ۸۴ ساله پس از پنج روز ماندن در یک بیابان بی‌آب و علف در ایالت آریزونا خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «هنری مورلو» پیرمرد ۸۴ ساله آمریکایی است که برای سفری چند روزه از منزلش خارج شده و به جای این که در زمان مقرر در محل مورد نظر باشد، در بیابان‌های منطقه «فونیکس» ایالت آریزونا سرگردان شد.


این پیرمرد در ادامه به شبکه خبری اسکای نیوز خاطر نشان کرد: من برای انجام یک سفر از محل سکونتم خارج شدم، اما متاسفانه در بیابان‌ها گیرافتاده و به مدت پنج روز جز آب محفظه برف پاک کن خودرویم چیزی برای خوردن نداشتم حتی موبایلم هم آنتن نمی‌داد و در نهایت باطری آن تمام شد.

به گزارش ایسنا، این مرد ۸۴ ساله در ادامه خاطر نشان کرد: من به دیابت هم مبتلا هستم، اما خوشبختانه یک خلبان که متوجه انعکاس سقف خودرو شده بود، در بیابان فرود آمد و من را نجات داد.

در گزارش دپارتمان پلیس ایالتی هم آمده است که برای یافتن این مرد نزدیک به یکصد داوطلب شرکت داشتند.



مجموعه عکس های خنده دار 1
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

  این عکس های  با مزه را ببینید و فقط بخندید www.taknaz.ir



آونتادور، قدرتمندترین لامبورگینی جهان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 لامبورگینی Aventador، پیشتاز نسل پنجم خودروهای این شرکت، پرقدرت‌ترین لامبورگینی است که وارد بازار خواهد شد. این ابرخودرو با قدرت 691 اسب‌بخار و حداکثر سرعت 350 کیلومتربرساعت که در زمانی کوتاهتر از 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت می‌رسد، می‌تواند رقیب مطرحی برای بوگاتی ویرون و پاگانی C9 هیورا باشد، با این تفاوت که خریداران آونتادور، تنها 370هزار دلار پرداخت خواهند کرد.

http://salijoon.info/mail/891215/aks/11-3-5-750471.jpg

به گزارش آتوبلاگ، این لامبورگینی جدید که فناوری‌های به کار گرفته‌شده در آن با تقریب بسیار بالایی منحصربه‌فرد هستند و دیگر نمی‌توان آنرا تقلیدی از نمونه‌های اسپرت آئودی به‌شمار آورد، رنگی اختصاصی دارد که نارنجی Argos نامیده می‌شود و از نام شهری به این اسم در یونان باستان اقتباس شده است.

این خودرو که اواخر تابستان آینده وارد بازار خواهد شد تا جایگزین مورسیه‌لگو LP-640 شود از شاسی سه تکه، بدنه فیبر کربنی تقویت‌شده فوق‌العاده سبک با مقاومتی 2 برابر خودروهای فعلی، موتور 12 V و گیربکس 7 سرعته تشکیل شده است.



جدید ترین فناوری برای افراد خواب آلود
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 ساعت هایی جالب برای بیدار کردن خوابالوها !!!

 

این ساعت موقع زنگ که بشود راه می افتد !

اول از روی میز پایین می پرد و بعد می چرخد و فرار می کند !

اگر هم بلند شوید و دستگیرش کنید

آنقدر می لرزد که نتوانید دگمه خاموش را به راحتی پیدا کنید !



کلکسیونی از اشتباهات و اعترافات جواد خیابانی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 کلکسیونی از عجیب ترین جملات جواد خیابانی

 

· طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از
مکزیک اومده باشن

· داور در سوت خودش میزنه

· بذارید به صراحت بگم که دو دقیقه وقت به پایان مسابقه باقی مونده !

· شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه

· زاکونی که زا به معنای افریقا و کونی به معنایه عدد ۱۰ است

· باران هم به شدت میوزه

· بازی شیلی و اسپانیا بسیار جذاب خواهد شد مخصوصا اینکه بازیکنای هر
دو تیم هم زبان و همجنس و (بعد از یه مکث طولانی) و هم زبان هستن

· وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه

· اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، ۵ دقیقه
پیشم زده



عکسی که فیس بوک آن را حذف کرد.
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 این عکــس خواننده اســترالیایی “کایلی مینوگو” را در یک کـنسرت نشان میدهد بعد از اینکه یکی از هوادارانش این خرس را به او هدیه داد. اما وقتی که او این عکس را در صفحه فیس بوک خود قرار داد بعد از مدتی ناگهان عکس حذف شد و او ایمیلی از فیس بوک به این مذمون دربافت کرد :


“We do not allow photos that contain nudity, drug use or violence”

ظاهرا مسئــولین فــیس بوک میکروفون را با چیز دیگری اشــتباه گرفته اند





دردسر جدید برای مسعود ازیل
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 مسعود اوزیل، بازیکن آلمانی رئال مادرید اسپانیا که اصلیتی ترک تبار است، پس از آنکه از مسلمان شدن ساره کونر،‌ معشوقه پیشین خود باخبر شد، نتوانست به زندگی پنهانی و غیرشرعی‌اش با او ادامه دهد.


مسلمان شدن خواننده معروف که قسمت عمده‌ای از زندگی مسعود را اشغال کرده بود باعث شد زندگی این دو خاتمه پیدا کند و مسعود در مادرید تنها شود.
او که مسیری مشابه با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی و پرحاشیه مادرید را در اسپانیا سپری می‌کند، نمی‌توانست با ساره کونر ادامه دهد.
شایعه ارتباط او با عایده یزبک دختر ۲۸ ساله‌ای که برای تبدیل شدن به ملکه زیبایی ونزوئلا تلاش می‌کند، این روزها بر سر زبان افتاده اما هنوز در رسانه‌های اسپانیا به تائید دوربین‌های عکاسان حرفه‌ای نرسیده است، اگر چه برخی خبرنگاران ملاقات عایده با اوزیل را در میلان شکار کرده‌اند و همین موضوع حواشی تازه‌ای را برای بازیکن ملی پوش آلمان در پی داشته است.



شخصیت شناصی از روی نوع ماشین
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups



شکار عظیم ترین کوسه سفید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

به نقل از خبرگزاری مهر، این کوسه ۵٫۵ متری نر غول پیکر در پاییز سال ۲۰۰۹ در جزیره گوئادالوپ مکزیک مشاهده شد و توانست رکورد پیشین محققان از بزرگترین کوسه سفید، کوسه سفید ماده ای ۵٫۱ متری به نام “کیمل” را شکسته و رکورد جدیدی به ثبت برساند.

 

رکورد دار جدید “آپاچی” نام داشته و وزنی برابر دو تن دارد. زمانی که محققان این کوسه را با دشواری های فراوان ناشی از تقلای این جاندار غول پیکر به روی عرشه کشتی تحقیقاتی خود منتقل کردند برچسبهای ردیاب ماهواره ای را به بدن او وصل کرده، نمونه خون جاندار را گرفته و دوباره او را در آب اقیانوس رها کردند. به گفته محققان بدن این جاندار سرتاسر پوشیده از زخم بوده است.

در جهان ماهی های غول پیکر، معمولا ماهی های ماده ابعادی بزرگتر از ماهی های نر دارند زیرا برای حمل نوزادان خود به حجم بیشتری نیاز دارند. با اینهمه محققان معتقدند حضور کوسه ای به بزرگی آپاچی در میان کوسه های ماده امری غیر عادی نیست، زیرا با وجود اینکه آپاچی کوسه ای عظیم الجثه است اما عظیم ترین کوسه ای نیست که ساکن اقیانوس ها است.

taknaz.ir at site

ارزش واقعی آپاچی به ابعاد بزرگ بدن این جاندار نیست بلکه به تاثیر این جاندار در کمک کردن به کشف اسرار پیچیده رفتارهای کوسه های سفید بزرگ است. از این رو محققان با نصب برچسبهای ردیاب به بدن آپاچی اکنون این ماهی غول پیکر را تحت نظر گرفته اند تا ببینند به کجا سفر می کند.

برای مثال مطالعات اخیر نشان می دهند کوسه های سفید اقیانوس آرام در نقاطی ویژه در نزدیکی سواحل تجمع می کنند و سپس برای خوردن غذا به سمت “کافه ای” در مرکز اقیانوس حرکت می کنند. این جانداران معمولا پس از صرف غذا دوباره به همان نقطه ای که در آن تجمع کرده بودند باز می گردند.

بر اساس گزارش نشنال جئوگرافیک، البته این رفتار در حد یک فرضیه در مورد کوسه ها عنوان شده و در صورتی که آپاچی رفتاری متفاوت از خود بروز دهد، این فرضیه رد خواهد شد. به طور کلی نشانه گذاری کوسه ها برای بررسی مسیرهایی که طی می کنند می تواند به فعالان محافظت از گونه های زیستی برای جلوگیری از منقرض شدن گونه ها کمک کند.



مهمترین رویداد زندگی آرنولد
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 ماریا شرایور خبرنگار یک نشریه ورزشی بود که سال ۱۹۷۷ با آرنولد ملاقات نمود. این ملاقات به آشنایی و سرانجام ازدواج این دو در سال ۱۹۸۶ ختم شد.

آرنولد شوارتزنگر و ماریا شرایور دیروز، دوشنبه، اعلام کردند که آنها از یکدیگر جدا شدند.

به گزارش فرارو به نقل از واشنگتن پست؛ آرنولد شواتزنگر، قهرمان پرورش اندام، بازیگر هالیوود و فرماندار  سابق کالیفرنیا دیروز اعلام کرد پس از ۲۵ سال زندگی مشترک با همسرش، از یکدیگر جدا می شوند.

ماریا شرایور خبرنگار یک نشریه ورزشی بود که سال ۱۹۷۷ با آرنولد ملاقات نمود. این ملاقات به آشنایی و سرانجام ازدواج این دو در سال ۱۹۸۶ ختم شد.



ثروتمند ترین مردان ایرانی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 غول گردشگری ایران: حسین ثابت

taknaz.ir at site

 


حسین ثابت بکتاش متولد ۱۳۱۳ در مشهد است. از عناوین او، کارآفرین ثروتمند ایرانی، دلال فرش، و صاحب گروه هتل‌های ثابت را گفته‌اند.

ثابت تا پنج سال قبل در جزایر قناری ۵ هتل (۵ هزار تخت) داشته و در ایران نیز هتل بزرگ داریوش را به سبک تخت جمشید در کیش ساخته است.

وی، غیر از این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش دارد و شرکت تجارت بین‌المللی ثابت و مجموعه پارک دلفین‌های کیش (دلفیناریوم و باغ پرندگان با مساحت بیش از ۶۵ هکتار) متعلق به اوست.

او کلنگ سرمایه گذاری هتل ۷ ستاره کوروش را نیز در جزیره کیش بر زمین زده که سیستم‌های آن با انرژی خورشیدی کار می‌کند (به عنوان نخستین هتل سبز ایران) و ۵۰۰ اتاق خواهد داشت.

سوئیت‌های هتل داریوش او در زمان‌های عادی سال هر شب ۴۰۰ هزار تومان و در ایام عید نوروز و… تا ۷۰۰ – ۸۰۰ هزار تومان هر شب اجاره داده می‌شود.

حسین ثابت چند هتل نیز در جزایر قناری اسپانیا تاسیس کرده و هم‌اکنون نیز بزرگترین شرکت هتل‌داری اسپانیا را صاحب است و خود او نیز در یکی از دو جزیره اختصاصی خود در اسپانیا زندگی می‌کند.

در خرداد ۸۷ رئیس سازمان میراث فرهنگی از فروش هتل‌های لاله تهران، یزد و سرعین با قیمتی معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد. اسفندیار رحیم مشایی در مورد خریدار این خرید بزرگ گفته بود: «خریدار این هتل‌ها یکی از سهامداران این مجموعه است که دارای سوابق درخشان و موثری در صنعت گردشگری و هتل داری در داخل و خارج از کشور است.» این خریدار همان ثابت بود.



روش های یافتن همسر مورد علاقه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

  

برقراری رابطه و ازدواج از دهه 70 به بعد پیچیدگی های بیشتری پیدا کرد. انتخاب های بسیار زیادی در پیش روی هر کس قرار می گرفت و حس رقابت نیز همواره در حال افزایش بود. لیست زیر به شما در پیدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک می کند.

 

 

1- قبول کنید به دنبال برقراری رابطه هستید

 

افتخار کنید به سن بلوغ و بزرگسالی رسیده اید و همچنین به خوبی می دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.

 

 

2- روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید

 

سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده تلاش کنید از آنها عذر خواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد. شما باید از یک رابطه فقط دریافت احساسی داشته باشید. نامه ای بفرستید، تلفن بزنید، و از همه اینها بهتر رو در رو با شخص مورد نظر صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که بخشش و عشق در قلب شما زندگی می کند نه در سرتان.

 

 

3- از تمرین تصویری استفاده کنید

 

بر روی یک تکه کاغذ بنویسید: “من خوشحالم از اینکه مالک ……هستم.” و رابطه ای که آرزویش را می کنید برای خود توصیف نمایید. سعی کنید احساسات، و آرزوهایی را که دارید، در ذهن خود به تصویر بکشید و البته نه فقط در مورد شریک زندگی، بلکه به طور کلی در مورد رابطه تان. در آن سمت کاغذ هم بنویسید: “مطمئن هستم که به تمام خواست هایم می رسم، به این دلیل که….” و بعد هم تمام حقایق موجود پیرامون آن مطلب را برای خود به رشته تحریر درآورید. این کاغذ را به کسی نشان ندهید، اما آنرا در دسترس نگه دارید و به طور مکرر به آن نگاه بیندازید.

 



انواع ازدواج برای آقایان
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 



تصاویری از جنگ بدون برنده
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 تصویری از جنگ بی سود که گاهی ما انسانها هم دچارش میشیم !!